ROZWIJAJ SKRZYDŁA W DL INVEST GROUP
Może to właśnie na Ciebie czekamy
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją drogę zawodową, czy też aplikujesz na stanowisko dyrektorskie, chcemy, abyś mógł rozwijać się wraz z naszą firmą.
Możesz liczyć na indywidualną ścieżkę rozwoju kariery, która zostanie uzgodniona z Twoim przełożonym i która uwzględniać będzie Twoje zawodowe zainteresowania oraz dalszy rozwój naszej organizacji.
Jeżeli masz doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych w zakresie realizacji projektów / budowy, wynajmu lub zarządzania bądź interesujesz się nieruchomościami i kształcisz się w tym obszarze, przedstaw nam siebie. Czekamy na Twoje CV pod adresem*:
Nasz dział HR
W dziale HR pracuje zespół profesjonalistów, którzy dbają o to, aby każdy kandydat czuł się mile widziany i dobrze poinformowany na każdym etapie rekrutacji. Każdy z członków naszego zespołu HR jest tutaj, aby wspierać Was na każdym kroku rekrutacji i późniejszej kariery w naszej firmie.
Michał
People&Culture Manager
Klaudia
Specjalista ds. HR
Obecnie poszukujemy:
- APLIKUJ JUŻ DZIŚ!
- ADWOKAT/ RADCA PRAWNY IN-HOUSE
- MANAGER DS. WYNAJMU NIERUCHMOŚCI KOMERCYJNYCH
- SPECJALISTA DS. EKSPANSJI
- KSIĘGOWY / KSIĘGOWA
- PROJECT MANAGER - BUDOWNICTWO KUBATUROWE
- DYREKTOR DZIAŁU PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI
- MENAGER DS. WYNAJMU POWIERZCHNI DL SPACE
- SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU
- MANAGER DS KONTRAKTOWANIA W DZIALE BUDOWLANYM
APLIKUJ JUŻ DZIŚ!
DL Invest Group, lider w sektorze nieruchomości komercyjnych, otwiera drzwi dla nowych talentów! Jeżeli chcesz dołączyć do firmy, która zmienia kształt nowoczesnych powierzchni biurowych, magazynowych i handlowych – to idealny moment, by zrobić krok naprzód w swojej karierze.
Kogo szukamy?
W DL Invest Group poszukujemy osób, które podzielają naszą pasję do innowacji i rozwoju. Zależy nam na ekspertach z różnych dziedzin – od zarządzania projektami i finansów, po sprzedaż, marketing i nowe technologie. Cenimy zaangażowanie, kreatywność i chęć przekraczania granic w codziennej pracy.
Co oferujemy?
Dołączając do DL Invest Group, otrzymasz nie tylko miejsce w dynamicznie rozwijającej się firmie, ale także unikalne możliwości rozwoju. Czego możesz się spodziewać?
- Kariera pełna wyzwań i sukcesów – będziesz brać udział w przełomowych projektach, które kształtują przyszłość rynku nieruchomości.
- Rozwój i szkolenia – u nas stale podnosisz swoje kwalifikacje, korzystając z dedykowanych programów rozwojowych.
- Kultura współpracy i wsparcia – nasz zespół to ludzie z pasją, którzy zawsze służą pomocą i inspirują do działania.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Aplikuj – Prześlij swoje CV: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=aae705959a5e4e4088162b6d9e2e1e77
- Zrób pierwszy krok – Selekcja nadesłanych zgłoszeń pomoże nam wyłonić najlepszych kandydatów.
- Poznajmy się – Wybranych zaprosimy na rozmowę, podczas której dowiesz się więcej o nas, a my o Tobie.
- Podejmij wyzwanie – Jeśli to Ty pasujesz idealnie do DL Invest Group, przygotujemy ofertę współpracy, która otworzy przed Tobą nowe perspektywy.
Jeśli marzysz o pracy w prestiżowej firmie, która kreuje przyszłość nieruchomości komercyjnych w Polsce, nie czekaj! Stań się częścią DL Invest Group i razem z nami buduj nowoczesne przestrzenie biznesowe.
ADWOKAT/ RADCA PRAWNY IN-HOUSE
Twój zakres obowiązków
Weryfikacja umów z każdego departamentu Spółki pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz interesu Spółki, w tym umów najmu, umów o roboty budowlane itd.;
Negocjacje umów z podmiotami zewnętrznymi;
Przygotowanie dokumentacji dla Zarządu i Rady Nadzorczej;
Bieżąca obsługa prawna Spółki, opiniowanie i tworzenie pism oraz umów;
Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych;
Prowadzenie skutecznych działań windykacyjnych, przygotowywanie pism procesowych;
Ustalanie strategii działania dla przyjętych spraw.
Nasze wymagania
Posiadasz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte jako prawnik in-house;
Jesteś wpisana/y na listę adwokatów bądź radców prawnych i posiadasz pełne uprawnienia do samodzielnego wykonywania zawodu;
Cechujesz się praktycznym doświadczeniem w zakresie prawa budowlanego, obrotu nieruchomościami komercyjnymi;
Jesteś bardzo samodzielna/y, terminowa/y, rzetelna/y, odpowiedzialna/y za powierzone zadania oraz pełnioną funkcję;
Charakteryzujesz się umiejętnością pracy pod presją czasu.
Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie.
Mile widziane
Znajomość prawa bankowego z naciskiem na finansowanie inwestycji, znajomość standardu umów LMA.
Aplikuj:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=97a52c0b542d42ec9de25e3d2c91788e lub wyślij na: hr@dlinvest.plManager ds. wynajmu nieruchomości komercyjnych
Twój zakres obowiązków
- Poszukiwanie idealnych najemców dla naszych powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych z którymi będziesz budował relacje na lata.
- Baczne śledzenie rynku i analiza zapotrzebowania na powierzchnie komercyjne.
- Tworzenie atrakcyjnych, spersonalizowanych ofert i prezentacji.
- Prowadzenie rozmów i negocjacji z kontrahentami, aby osiągnąć jak najlepsze warunki współpracy.
- Profesjonalne zarządzanie umowami najmu, troska o estetyczne detale obiektów.
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy, aby wspólnie osiągać sukcesy.
Nasze wymagania
- Zaangażowanie, ambicja i radość z wykonywanych obowiązków.
- Doświadczenie w sprzedaży poparte bardzo dobrymi wynikami.
- Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych.
- Umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji to Twoje drugie ja.
- Determinacja i ambicja w realizacji planów.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
Mile widziane
- doświadczenie w najmie nieruchomości.
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl
SPECJALISTA DS. EKSPANSJI
Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie nieruchomości
- Negocjowanie warunków biznesowych, w tym treści umów najmu lub zakupu nieruchomości
- Nadzór nad koordynacją oraz realizacją umów
- Przeprowadzanie analiz rynkowych i lokalnych badań dla zidentyfikowania potencjalnych lokalizacji
- Udział w budowaniu strategii ekspansji z uwzględnieniem trendów rynkowych, konkurencji, liczby potencjalnych klientów
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z podmiotami związanymi z rynkiem nieruchomości
- Ocena i weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
- Przygotowywanie danych i prezentacji na temat nowych lokalizacji
- Negocjowanie warunków i przygotowanie umów najmu
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych partnerów biznesowych,
w pozyskiwaniu gruntu i nieruchomości komercyjnych - Umiejętność analizowania rynku nieruchomości komercyjnych
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (przede wszystkim Excel)
- Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej
- Zdolność analitycznego myślenia
- Dokładność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- Gotowość do dzielenia się wiedzą i dotychczasowym doświadczeniem oraz do zdobywania wiedzy, uczenia się i podnoszenia własnych kwalifikacji
- Odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu
- Umiejętność współpracy w zespole
- Kreatywność
- Znajomość zagadnień technicznych
- Skuteczność w działaniu i odpowiedzialność biznesowa
- Prawo jazdy kat. B
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl
KSIĘGOWY / KSIĘGOWA
Twój zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów księgowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
- księgowanie i wyliczanie rezerw, rozliczenia międzyokresowych kosztów,
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- współpraca z Kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP).
Nasze wymagania
- znajomość obsługi systemu SYMFONIA,
- samodzielność, terminowość, rzetelność,
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz pełnioną funkcję,
- umiejętności pracy w zespole, komunikatywność, lojalność.
Mile widziane
- sprawna obsługa Excela.
To oferujemy
- Wieloletnią współpracę w Grupie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl
PROJECT MANAGER - BUDOWNICTWO KUBATUROWE
Twój zakres obowiązków
- Praca przy tworzeniu projektów inwestycyjnych od podstaw (z branży nieruchomości komercyjnych);
- Współudział w nadzorze nad realizacją robót w oparciu o wymagania kontraktu, dokumentację techniczną i harmonogramy;
- Udział w kontraktowaniu Podwykonawców, ich nadzór, prowadzenie narad;
- Współpraca z biurami projektowymi, weryfikacja dokumentacji projektowej;
- Koordynacja przebiegu procesu realizacji w zakresie terminów, logistyki, odbiorów etapów robót i rozliczeń;
- Odpowiedzialność za jakość i terminowość realizowanych robót;
- Dokonywanie odbioru prac, opis faktur;
- Odpowiedzialność za dokumentację projektu;
- Bieżące raportowanie o przebiegu prac;
- Współpraca z urzędami, Najemcami i innymi instytucjami w zakresie projektu.
Nasze wymagania
- Min. 3 letnie doświadczenie przy budowie nieruchomości komercyjnych na podobnym stanowisku;
- Praktyczna wiedza na temat nadzoru nad wykonawstwem różnych branż;
- Wykształcenie budowalne;
- Samodzielność, decyzyjność i efektywność w działaniu;
- Umiejętności negocjacyjne w kontaktach handlowych;
- Wymagane: prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Wieloletnią współpracę w Grupie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl
Dyrektor Działu Przygotowania Inwestycji
Twój zakres obowiązków
- Wyznaczanie celów i monitorowanie wyników zespołu: Zarządzaj zespołem, aby osiągał wyznaczone cele.
- Tworzenie i realizacja długoterminowych planów strategicznych: Opracowuj i wdrażaj strategie rozwoju firmy w sektorze logistycznym, handlowym oraz usługowym.
- Współpraca z Zarządem: Aktywnie uczestnicz w kształtowaniu polityki Grupy Kapitałowej i podejmowaniu kluczowych decyzji biznesowych.
- Negocjacje kontraktów: Prowadź proces negocjacyjny z kluczowymi kontrahentami.
- Przygotowywanie ofert i prezentacje dla Klientów: Odpowiadaj za tworzenie konkurencyjnych ofert i ich profesjonalną prezentację.
- Pozyskiwanie najemców: Angażuj się w proces zdobywania nowych najemców i rozwijaj relacje z obecnymi.
- Zarządzanie budżetem inwestycji magazynowych: Twórz i nadzoruj budżety projektów inwestycyjnych.
- Nadzór nad kontraktami Grupy Kapitałowej: Monitoruj zawierane i realizowane umowy, dbając o ich zgodność z oczekiwaniami.
- Budowanie relacji z kluczowymi Klientami: Utrzymuj i rozwijaj pozytywne relacje z najważniejszymi partnerami biznesowymi.
- Poszukiwanie dostawców i podwykonawców: Znajduj i oceniaj dostawców oraz podwykonawców w zakresie prac budowlanych, konstrukcyjnych, ziemnych, drogowych i instalacyjnych.
- Szacowanie kosztów inwestycji: Dokonuj precyzyjnych analiz kosztów dla planowanych inwestycji.
- Analiza kosztów: Przygotowuj szczegółowe analizy porównawcze między kosztami planowanymi a rzeczywistymi.
- Tworzenie umów: Opracowuj umowy dla projektantów, wykonawców i podwykonawców, zgodnie ze standardami Zleceniodawcy.
Nasze wymagania
- Doświadczenie: Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sektorze produkcyjnym, magazynowym lub biurowym.
- Znajomość języka angielskiego: Biegła znajomość w mowie i piśmie.
- Kontrola kosztów inwestycji: Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu kosztami inwestycyjnymi.
- Zarządzanie projektami i reorganizacja: Umiejętność prowadzenia projektów i wprowadzania zmian organizacyjnych.
- Samodzielność i kreatywność: Wysoka zdolność do samodzielnej realizacji powierzonych zadań oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Kompetencje interpersonalne: Wysoki poziom asertywności, zdolności komunikacyjnych oraz umiejętności przywódczych.
- Uczciwość i zaangażowanie: Wysoki poziom integracji z firmą i zaangażowania w wykonywane obowiązki.
Aplikuj:
Oferta pracy Dyrektor Działu Przygotowania Inwestycji, DL Invest Group PM S.A., Katowice (pracuj.pl)
lub wyślij na:
Manager ds. wynajmu powierzchni DL Space
Twój zakres obowiązków
- pełna administracja projektem,
- realizacja planów sprzedażowych,
- współpraca z zespołem i dążenie do aktualnych celów firmy,
- aktywne pozyskiwanie najemców powierzchni biurowych,
- prowadzenie spotkań z Klientami oraz przygotowywanie ofert,
- koordynacja prac nad nowymi lokalizacjami projektu w związku z ekspansją,
- utrzymywanie relacji z najemcami projektu celem zapewnienia obsługi na najwyższym poziomie.
Nasze wymagania
- zaangażowanie, ambicja i radość z wykonywanych obowiązków,
- doświadczenie w sprzedaży poparte bardzo dobrymi wynikami,
- zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- umiejętność efektywnej komunikacji i budowania relacji to Twoje drugie ja,
- determinacja i ambicja w realizacji planów,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
Aplikuj:
lub wyślij na:
Specjalista ds. Controllingu
Twój zakres obowiązków
- Weryfikacja zawieranych umów i zleceń zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy
- Tworzenie budżetów rocznych oraz prognoz finansowych
- Audyt faktur zakupowych
- Śledzenie i raportowanie odchyleń kosztów
- Regularne rozliczanie finansowe projektów
- Identyfikowanie i ocena ryzyk
- Standaryzacja procesów wewnętrznych ich opracowywanie i wdrażanie
Nasze wymagania
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, zdobytego na stanowisku związanym z kontrolingiem, inwestycjami lub technicznym aspektem projektów budowlanych lub deweloperskich
- Znajomość zagadnień związanych z kosztami w budownictwie i prognozowaniem
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel)
- Determinacja, dociekliwość
- Umiejętność analitycznego myślenia
Mile widziane
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość narzędzi BI
Aplikuj:
https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-controllingu-katowice-wroclawska-54,oferta,1003515848
lub wyślij na:
Manager ds. kontraktowania w Dziale Budowlanym
Twój zakres obowiązków
- Poszukiwanie dostawców i podwykonawców w celu realizacji obiektów, jak również prac fit-out powierzchni;
- Ofertowanie Podwykonawców prac;
- Porównywanie otrzymanych ofert;
- Prowadzenie negocjacji cenowych;
- Przygotowywanie umów dla podwykonawców według standardu Zleceniodawcy;
- Ścisła współpraca z kierownictwem projektu i działem budowlanym;
- Analiza różnic pomiędzy kosztami planowanymi i rzeczywistymi dla poszczególnych inwestycji;
Nasze wymagania
- Wykształcenie budowlane, ukończone studia inżynierskie;
- Doświadczenie w kontraktowaniu Podwykonawców;
- Szybkość, samodzielność, decyzyjność i efektywność w działaniu;
- Umiejętności interpersonalne, negocjacyjne w kontaktach handlowych;
- Znajomość programu Auto CAD;
- Praktyczna znajomość MS Office, MS Project;
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, terminowość wykonywania zleconych zadań.
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego.
Aplikuj:
lub wyślij na:
* Prosimy o dopisanie w CV:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).