Ponad 1000 mkw. zajmuje sklep marki VIVE Profit, który zostanie otwarty 10 czerwca bieżącego roku w parku handlowym należącym do DL Invest Group zlokalizowanym w Zawierciu. Park handlowy w Zawierciu oferuje ponad 4 000 mkw. powierzchni najmu, której najemcami są także takie marki jak CCC, Pepco, Rossmann, RTV Euro AGD czy Społem. Obecnie w skład portfela DL Invest Group wchodzi 11 parków handlowych, a kolejne obiekty są w realizacji.
Park handlowy w Zawierciu, które zamieszkuje około 49 000 osób, to kompaktowy obiekt, którego oferta została przygotowana tak, aby zaspokajał najważniejsze potrzeby lokalnych społeczności i dostarczał na lokalne rynki produkty w efektywny sposób. ?Nasz obiekt mieści się przy ulicy Leśnej w odległości 1,5 km od centrum miasta. Tuż obok naszego projektu znajduje się przystanek komunikacji miejskiej, który obsługuje 10 z 12 z funkcjonujących w Zawierciu połączeń. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajdują się również najważniejsze miejskie urzędy, jak Urząd Miasta i Starostwo Powiatowe? – mówi Łukasz Tomczyk, Dyrektor ds. Komercjalizacji w DL Invest Group. ?Parki handlowe to obiekty, których popularność rośnie i ze względu na swoją charakterystykę oraz lokalizację w pobliżu miejsc zamieszkania konsumentów spodziewamy się wzrostu ich popularności również w kolejnych latach. Są to obiekty odpowiadające w możliwie największym stopniu na potrzeby mieszkańców mniejszych i średnich miast, gdzie nowoczesnych powierzchni handlowych po prostu brakuje. Przygotowując ofertę parków handlowych dbamy, aby dostarczać na rynek zróżnicowaną propozycję sklepów i punktów usługowych skierowaną do jak największej rzeszy mieszkańców. Konsumenci znajdą w nich więc sklepy z elektroniką, artykułami domowymi, drogerie czy z propozycją modową. Stąd między innymi współpraca z marką VIVE Profit? ? podkreśla Łukasz Tomczyk.
VIVE Profit to marka, która na polskim rynku pojawiła się w 1995 roku. Obecnie w sieci funkcjonuje 40 sklepów w całej Polsce oferujących klientom niepowtarzalną odzież używaną. Sieć sklepów VIVE Profit należy do firmy VIVE Textile Recycling, która stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie wysokiej jakości odzieży używanej. Produktyfirmy trafiają do ponad 70 krajów na świecie.
?Wzrost popularności parków handlowych to nie tylko zasługa ich bogatej oferty i wygodnej lokalizacji, ale również elastyczności powierzchni oraz komplementarności względem rosnącego potencjału handlu internetowego. Te stosunkowo niewielkie obiekty łatwo dostosować do zmieniających się rynkowych potrzeb, a ich położenie, blisko miejsc zamieszkania konsumentów, czyni z nich doskonały punkt odbioru towarów zamówionych przez klientów w Internecie? ? mówi Łukasz Tomczyk. ?Tak bogata i zróżnicowana oferta parków handlowych przyciąga zarówno lokalnych przedsiębiorców, jak i najemców funkcjonujących na rynku wielu krajów, a to wyjątkowe połączenie czyni z tych sąsiedzkich handlowych formatów wyjątkowo atrakcyjną handlową destynację? ? podsumowuje Łukasz Tomczyk.