Twój zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów księgowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość),
- księgowanie i wyliczanie rezerw, rozliczenia międzyokresowych kosztów,
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne,
- współpraca z Kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP).
Nasze wymagania
- znajomość obsługi systemu SYMFONIA,
- samodzielność, terminowość, rzetelność,
- odpowiedzialność za powierzone zadania oraz pełnioną funkcję,
- umiejętności pracy w zespole, komunikatywność, lojalność.
Mile widziane
- sprawna obsługa Excela.
To oferujemy
- Wieloletnią współpracę w Grupie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl