Twój zakres obowiązków
- Kontrola czystości w obiekcie;
- Komunikacja z Najemcami oraz raportowanie usuwania usterek;
- Kontrola godzin pracy Obsługi Obiektu, kontrola pracy osób sprzątających, recepcji, konserwatorów, techników na podstawie raportu z dnia obecnego i planowanych prac na dzień następny;
- Obsługa recepcji wraz z elementami administracji obiektu;
- Dbanie o stosowne i należyte reprezentowanie Firmy w kontaktach z najemcami oraz podmiotami współpracującymi;
- Profesjonalna i życzliwa obsługa gości, kurierów, interesantów;
- Przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich, jeżeli wchodzą w zakres działania recepcji;
- Udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych;
- Przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu wszelkich uwag gości dotyczących obiektu oraz zapytań;
- Współpraca i wsparcie w sytuacjach awaryjnych;
- Współpraca z innymi osobami świadczącymi usługi na terenie obiektu;
- Nadzorowanie pomieszczeń technicznych i zgłaszanie wszelkich alarmów, usterek;
- Wykonywanie wszelkich innych prac zleconych przez Pracodawcę.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykonywanie powierzonych zadań w sposób dokładny i rzetelny;
- Odpowiedzialność;
- Samodzielność, wykazywanie się inicjatywą oraz doskonała organizacja pracy;
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- program emerytalny
- kawa / herbata
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinves