Twój zakres obowiązków
- Wykonywanie rozliczeń mediów (energia elektryczna, gaz, woda) w nieruchomościach komercyjnych
- Dokonywanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami mediów
- Rozpatrywanie reklamacji dotyczących rozliczania zużycia wody, wykonywanie korekt rozliczeń;
- Współpraca i nawiązywanie umów z dostawcami mediów
- Prowadzenie analizy zużycia mediów
- Analiza pozyskanych danych, weryfikacja nieprawidłowości w dokonanych odczytach, przekazanie zbiorczych zestawień do Działu Finansowego
- Podejmowanie działań w przypadku występowania odchyleń w zużyciu mediów
Nasze wymagania
- Doświadczenie w rozliczaniu mediów (c.w., z.w., c.o. energia elektryczna, gaz)
- Doświadczenie w zakresie gospodarki mediów
- Bardzo dobra i praktyczna znajomość Excel
Mile widziane
- Doświadczenie w rozliczaniu mediów nieruchomości komercyjnych
To oferujemy
- Celebracja sukcesów
- Nowoczesny i atrakcyjny design biura
- Doskonałe połączenie komunikacją miejską
- Rowerownia
- Prysznic w biurze
- Call roomy
- Dogodny dostęp do licznych punktów handlowych i gastronomicznych w biurze
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Program emerytalny
- Inicjatywy dobroczynne
- Program rekomendacji pracowników
- Kawa/Herbata
- Parking dla pracowników
- Spotkania integracyjne
Aplikuj:
lub wyślij na: hr@dlinvest.pl