28 kwietnia to data oficjalnego otwarcia rozbudowanego parku handlowego w Knurowie. Park powiększyłsię o około 3 500 mkw. powierzchni najmu i oferuje obecnie ponad 9 500 mkw. nowoczesnych powierzchni handlowych. W rozbudowanym obiekcie funkcjonują sklepy i punkty takich marek jak: Vive, Action, Media Expert, Neonet, Rossmann, Pepco, McDonald?s, DaGrasso, Dealz, TEDi, Sinsay i Kaufland. Park handlowy po rozbudowie dostarczył na rynek jeszcze pełniejszą ofertę handlową, która nie tylko pozwoli na zrobienie zakupów w sklepach uznanych sieci handlowych, ale umożliwi także spędzenie czasu w nowych wnętrzach między innymi pizzerii DaGrasso.
Park handlowy w Knurowie został przygotowany, aby zaspokoić potrzeby okolicznych mieszkańców i dostarczyć im kompleksową ofertę handlową i usługową.
Celem DL Invest Group jest przygotowanie lokalizacji, które na długi czas wpiszą się w handlową mapę regionu i stanowić będą miejsca dokonywania zakupów, a także spędzania wolnego czasu.
mówi Maciej Mendrok, Associate Director w Dziale Komercjalizacji DL Invest Group.
Znaczenie parków handlowych rosło już przed pandemią jednak ograniczenia, którym poddane zostały wielkopowierzchniowe obiekty handlowe w ostatnich latach sprawiły, że zainteresowanie klientów mniejszymi formatami, które otwarte były przez cały okres trwania pandemii, znacząco wzrosło. Klienci zauważyli, że robienie zakupów w parkach handlowych zlokalizowanych blisko ich miejsc zamieszkania pozwala zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze. Ponadto w ofercie parków znajdują się zarówno sklepy dużych, sieciowych marek, jak również punkty prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców, jak na przykład pizzeria DaGrasso w naszym obiekcie w Knurowie. To połączenie, które nasi klienci często doceniają.
podkreśla Maciej Mendrok.

Park handlowy w Knurowie wzbogacony został między innymi o ofertę sklepu Kaufland, co sprawia, że ta lokalizacja handlowa staje się jeszcze bardziej użyteczna dla klientów z całego regionu, którzy na terenie obiektu mogą dokonać zakupu wszystkich niezbędnych artykułów pierwszej potrzeby, jak również skorzystać z oferty popularnych marek modowych, czy multibrandowej oferty sklepów z artykułami elektronicznymi.
Należy także zauważyć uzupełniającą rolę, jaką parki handlowe pełnią w łańcuchu dostaw dla firm działających nie tylko poprzez sieć placówek naziemnych, ale również prowadzą działania e-commerce. Stanowią one często tak zwane pick up pointy dla klientów, którzy towary zamówili przez Internet. Dotyczy to między innymi sprzętu elektronicznego
zauważa Maciej Mendrok.
Bez wątpienia przewagą naszych obiektów handlowych jest fakt, że budujemy i otwieramy je z myślą o ich długoterminowym posiadaniu i zarządzaniu nimi w ramach naszego portfela stąd zależy nam na tworzeniu stabilnej, uzupełniającej się oferty, która będzie atrakcyjna dla klientów. Duża odwiedzalność z kolei zadowoli naszych najemców i pozwoli im na realizację ich biznesowych celów.
podsumowuje Mendrok.
W skład handlowego portfolio DL Invest Group wchodzi obecnie 11 funkcjonujących parków handlowych o łącznej powierzchni wynajmowalnej ponad 42 000 mkw. Trwają przygotowania do realizacji kolejnych projektów w tym sektorze.