Twój zakres obowiązków
- Obsługa recepcji budynku biurowego z elementami administracji obiektu;
- Dbanie o stosowne i należyte reprezentowanie firmy w kontaktach z Najemcami oraz podmiotami współpracującymi;
- Współpraca i wsparcie Najemców obiektu w sytuacjach awaryjnych;
- Współpraca z pozostałymi pracownikami utrzymania obiektu;
- Wykonywanie zleconych czynności administracyjnych;
- Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości.
Nasze wymagania
- Wykonujesz powierzone zadania w sposób dokładny i rzetelny;
- Jesteś osobą odpowiedzialną;
- Wykazujesz się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją pracy;
- Jesteś osobą uśmiechniętą oraz posiadasz wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne.
To oferujemy
- Stabilną współpracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku;
- Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
Aplikuj
lub wyślij na: hr@dlinves
