Twój zakres obowiązków
- obsługa recepcji budynku biurowego z elementami administracji obiektu
- dbanie o stosowne i należyte reprezentowanie firmy w kontaktach z Najemcami oraz podmiotami współpracującymi
- współpraca i wsparcie Najemców obiektu w sytuacjach awaryjnych
- współpraca z pozostałymi pracownikami utrzymania obiektu
- wykonywanie zleconych czynności administracyjnych
- sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
Nasze wymagania
- wykonujesz powierzone zadania w sposób dokładny i rzetelny
- jesteś osobą odpowiedzialną
- wykazujesz się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją pracy
- jesteś osobą uśmiechniętą oraz posiadasz wysoką kulturę osobistą i umiejętności interpersonalne
- posługujesz się językiem polskim w stopniu co najmniej bardzo dobrym
To oferujemy
- Stabilną współpracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku;
- Odpowiednie do stanowiska narzędzia pracy.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- kawa / herbata
- inicjatywy dobroczynne
Aplikuj
lub wyślij na: hr@dlinves